Onio

Vedúci hráč v automotive retail poskytujúci nadštandardné služby

Autonómny zákaznícky servis.
Dynamická správa firemných znalostí.
Automatické generovanie ponuky.
„Virtuálny agent nám vyrieši 80% chatov. Po jeho zavedení sme našim zákazníkom nepretržite k dispozícii aj v čase špičiek.“

Tereza Přibylová, Manažér zákazníckej starostlivosti ONIO

VÝZVA

Úlohou X-Bota pre Onio bolo podporiť spoločnosť pri raste, zastaviť zvyšovanie nákladov v neperspektívnych aktivitách. Cieľom projektu bolo podporiť investície do inovatívnych progresívnych riešení a do vytvárania osobného vzťahu so zákazníkmi. Onio sa chcelo posunúť ďalej vo svojej vízii plne digitalizovanej firmy.

RIEŠENIE

X-Bot natrénovaný na reálnych otázkach zákazníkov v chate, rozumie aj zložitým vetným konštrukciám a súvetiam. Umožňuje rýchlu asistenciu pri výbere produktu a pri hľadaní odpovedí o parametroch produktov. Ponúka zákazníkom Onia automatické možnosti samoobsluhy.

100% obsluha chatu virtuálnym agentom

100% obsluha chatu virtuálnym agentom

Automatické vytvorenie znalostnej bázy firmy

Automatické vytvorenie znalostnej bázy firmy

Personalizované aktívne oslovenie zákazníka podľa zobrazeného obsahu webu

Personalizované aktívne oslovenie zákazníka podľa zobrazeného obsahu webu

VÝSLEDKY

630x

za mesiac pomôže bot zákazníkom zodpovedať otázku

83 %

konverzácií obslúži virtuálny agent bez pomoci fyzického operátora

300x

za mesiac pomôže zákazníkom po pracovnej dobe

Xolution virtuálny agent umožňuje firme Onio ustávať návaly otázok v čase špičiek a zabezpečiť kvalitný zákaznícky servis. Operátori tak nie sú "bombardovaní" otázkami a majú čas sa sústrediť na konzultačné otázky zákazníkov.

Parametre

Výber vhodného výrobku

podľa preferencií zákazníka

Automatické generovanie

personalizovanej ponuky

Bot nenúti zákazníka

pohybovať sa v dopredu preddefinovanom skripte

Editor na dynamické

spravovanie znalostí

Automatická identifikácia

zákazníkov podľa potrieb

Odpovedanie na komplexne

formulované otázky zákazníkov

Čo povedal klient

„Už si neviem predstaviť, ako by sme fungovali bez bota!“

„S virtuálnym agentom sme tak spokojní, že plánujeme zaviesť automatizáciu aj na ďalšie naše weby. Našim cieľom je spustiť na našich weboch plne automatizovaný chat a tak získať možnosť venovať našim zákazníkom so špeciálnymi otázkami osobnú starostlivosť efektívnejšie.“

Tereza Přibylová, ONIO, manažér zákazníckej podpory

Spoločnosť ONIO s.r.o. prevádzkuje špecializované internetové obchody a odborové portály a pod týmto menom pôsobí na trhu už od roku 2006. Jeden z jej internetových obchodov Pneumatiky.cz sa pravidelne umiestňuje na popredných rebríčkoch v prestížnych súťažiach Shop roku a WebTop100.

Máte záujem?

linkedin

Contact us

Please leave a message and we will get in touch.

Please enter valid e-mail address

Thank you!

We will contact you shortly!